Z EDI

Wprowadzenie EDI (Electronic Data Interchange), czyli wymiany dokumentów drogą elektroniczną, rozwiązuje problemy związane z błędami oraz znacznie skraca czas przetwarzania dokumentów przyczyniając się także do oszczędności na materiałach i energii.

 

schemat z EDI

 

  1. Kupujący tworzy zamówienie w swoim systemie informatycznym (ERP)
    i wysyła je we własnym wewnętrznym formacie.
  2. Zamówienie, bez pośrednictwa człowieka, szybko i automatycznie jest przesyłane poprzez sieć EDI do dostawcy, będąc w lot tłumaczone z formatu nadawcy (Kupującego) na format odbiorcy (Dostawcy).
  3. Dostawca otrzymuje zamówienie we własnym wewnętrznym formacie wprost do własnego systemu informatycznego (ERP).

 

W ten sposób obie firmy posiadają zamówienie - każda
w formacie swojego, wewnętrznego systemu.

W ten sam sposób można zautomatyzować przesyłanie innych dokumentów i danych, wymienianych między firmami.
Wyeliminowanie konieczności przepisywania dokumentów przez człowieka sprawia, że wymiana danych jest szybka i bezbłędna.

Jak wdrożyć EDI? By dowiedzieć się więcj, skontaktuj się z EDISON SA.

 

W celu poprawnego funkcjonowania witryny, używamy plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.